Sunday, March 09, 2014

Weekend at my parents' place

Koulu on vienyt niin paljon aikaa viime aikoina, että viikonlopun vietto vanhemmilla oli enemmän kuin tarpeen. Ensiksi meinasin vaan jäädä Vaasaan, mutta onneksi muutin mieleni ja lähdin moikkaamaan perhettä (siskoa lukuunottamatta). Viikonlopulta ei kertynyt montaa mielenkiintoista kuvaa, koska olen ollut viime aikoina laiska järkkärillä niitä ottamaan PLUS puhelimeni muisti on jatkuvasti täynnä, huoh. Täytyy ensi viikolla muistaa ottaa projektiksi tyhjentää muisti ulkoselle kovalevylle. 


Viikonloppu meni terveellisesti pääasiassa salaattia, lohta ja hedelmiä syöden. Naistenpäivänä tuli kuitenkin herkuteltua isän ostama Kismet, jota oli vaikea vastustaa. Viikonloppu meni pääosin jutellen, pelaillen ja tv:tä katsellen. Oli kyllä ihana kouluton viikonloppu (joka kylläkin tarkoittaa kiireistä ensi viikkoa), joten ensi viikolla jaksaa taas (toivottavasti) opiskella. 

Kansasista olen puolestaan saanut ihania keväisiä kuvia poikaystävältäni S:ltä. Hän on viettäyt lähes joka päivä hetken läheisessä puistossa tyttömme Vanoran kanssa (: 


Nyt jo iso ikävä tätä suloisuutta, joka merkitsee minulle nykyään niin paljon. Rakkaus koiria kohtaan on minulle syntynyt vasta viimeisten kahden vuoden aikana ja onkin hassua miten pääni nykyään kääntyy hymyssä suin kun koiran näen. Näin tämä tyttö on saanut sulatettua sydämeni. (:

Toivottavasti muillakin oli yhtä rentouttava viikonloppu kuin minulla (: näitä lisää! 

Johu

No comments:

Post a Comment